Opowiadanie w całości dedykowane Izuś i La seniorita T.

21 września 2012

Bohaterowie


Lilianna Milford
(ur. 18.11.1989r., Bristol, Anglia)

Ludzie lubią komplikować sobie życie, jakby już samo w sobie nie było wystarczająco skomplikowane. Ja również jestem istotą skomplikowaną samą w sobie. 



Fernando Torres
(ur. 20.03.1984r., Madryt, Hiszpania)

Życie to teatrzyk, nikt się nie ogląda, każdy patrzy jak zdobyć główną rolę.



Steven Gerrard 
(ur. 30.05.1980, Whiston, Anglia)

Życie nie oferuje wyjaśnień czy przeprosin. To my je wymyślamy.



Pepe Reina 
(ur. 31.08.1982r., Madryt, Hiszpania)

Logika zabija życie.



Dirk Kuyt
(ur. 22.07.1980r., Katwijk, Holandia)

Życie? Ciężki kwadrans złożony z uroczych chwil.
















8 komentarzy:

  1. jest Torres i już moje serce należy do tego opowiadania!!! czekam z niecierpliwością na prolog!
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Składam ci pokłony za to, że dajesz to opowiadanie. Jest Torres, jest Steven, więc jest impreza :D I mój robaczek Reina nawet dostąpił zaszczytu występować w bohaterach... Normalnie szpan xd
    Jestem bardzo ciekawa, jak zaczniesz tą historię. No i czekam na prolog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bohaterowi świetni, muszę przyznać, że już długo nie czytałam opowiadania o graczach z Liverpoolu, więc ów historię będę czytać z ogromną przyjemnością :) . Czekam na prolog/1 rozdział, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. O, chyba jeszcze nie miałam okazji czytać opowiadania o Liverpoolu, więc jestem bardzo ciekawa! Przy okazji zapraszam do mnie na nowy rozdział metrydwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bohaterowie wyśmienici! :D Mamy Torresa, mamy Reine :D Nie mogę się doczekać prologu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to kolejne opowiadanie doszło do czytanych przeze mnie . ;D Bohaterowie-the best ! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. no no. znowu Torres <3
    oczywiście czekam na nowość :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Torres i do tego Reina <3333 Uwielbiam! Będę czytać na pewno !

    OdpowiedzUsuń